Kako da postupim ako sam dobio proizvod koji ne odgovara slici na sajtu?

Želimo da istaknemo da se trudimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, slikama i njihovim cenama. Ipak, moramo napomenuti da ne možemo garantovati da su sve informacije u svakom trenutku potpune i bez grešaka. Artikli prikazani na našem sajtu su deo naše ponude i postoji mogućnost da pojedini artikli nisu dostupni u određenom trenutku.

Ako ste primili proizvod koji ne odgovara slici na našem sajtu, molimo vas da nam se obratite putem e-maila na online@eshop.underarmour.rs kako bismo organizovali zamenu artikla. Tu smo da vam pomognemo i rešimo svaku nejasnoću u vezi sa vašom porudžbinom. Hvala na razumevanju i strpljenju.

Slični članci

Chat

Klikni na dugme za Chat u desnom donjem uglu ukoliko želite da postavite pitanje

Radno vreme:

Ponedeljak – Petak, od 09 do 17 h

Korisnička podrška

Pošaljite nam e-mail na online@eshop.underarmour.rs

Potrudićemo se da vam odgovorimo u najkraćem roku.

Kontakt

Potrebna vam je pomoć oko porudžbine. Pozovite nas na broj 0800/222-333

Radno vreme:

Ponedeljak – Petak, od 09 do 17 h

array(0) {
}
Memory Consumption is: 17.58 MB